Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.10.2006 20:39 - Първият ми постинг
Автор: mediv Категория: Други   
Прочетен: 989 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 16.10.2006 20:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Здравейте,случани полетители на моят блог.Както сами виждате,все още той е празен...но да се надяваме не за дълго.Днес ми направи силно впечетление един веещ се трансперант от кампанията на министерството на културата срещу интернет пиратството.На него имаше един полугол склуптор,поприкрит от един гигантски надпис - "Пиратството ОГРАБВА" Боже,на кой свят живеят тези от министерството на културата???Може ли някой да ми обясни как ще изтегля аз склуптура от интернет,че да мога да "ограбя" горкият човек?Както и да е,дори и да изключим тази изцепка на "кампанията",тя пак си остава отвратително безмислена,защото нито учи хората,нито давя обяснение,а само стряска...Ами вижте министъра на културата.То направо да ти изплува в главата "Старост НЕ радост" !Ами това е за днес от мен и от първият ми онлайн блог,надявам се да ви се е сторил интересен и достоен за обсъждане ;)


Тагове:   постинг,


Гласувай:
0



Следващ постинг

1. hair - //"\\
16.10.2006 22:46
Wellcome to the Jungle!
цитирай
2. jiva - 1во: кой говори за склуптора. Не си ...
16.10.2006 22:47
1во: кой говори за склуптора.Не си ли чувал за метафорите?
2ро: какво има да ти обесняват? Кампанията не е насочена към децата от детската градина.
3то:Какво общо има тук възрастта и кой каза, че тя е недостатък.
4то: Гледах руски клип от аналогична кампания.На кратко - един тип ограбва магазин"Ти никога не си правил това, нали?"; Друг обира банка и пребива двама трима:"ти никога не си правил и това, нали?"; някой застрелва някой"Това са ужасни престъпления, аз никога не съм престъпвал закона"-"Пиратството е престъпление.Ти чист ли си?"Примерно, малко си я измислих, но беше в тоя дух.Помисли пак. Ако си артист, певец, например, няма ли да искаш хората да купуват труда ти и да печелиш от това? Аз да. Друг е въпроса колко може да си позволи човек в БГ с една заплата.
цитирай
3. hair - //"\\
16.10.2006 22:55
И аз се трудя . Престъпление е че едва свързвам двата края. Ако може да се каже че въобще ги свързвам.Моят труд по неполезен ли е? Аз не правя нещо веднъж и да чакам дивиденти.
цитирай
4. jiva - :))))))))))))))))
16.10.2006 23:03
А искаш ли да взимаш пари за това? Същото е.Как определяш чия работа е по-значима, или по-трудна? Всеки работи каквото му се отдава, каквото може и за каквото е учил:))Трябва ли да бичуваме някого, който според нас си живее по лесно? Ако на теб не ти дадат заплата на края на месеца, няма ли да негодуваш?
цитирай
5. hair - //"\\
17.10.2006 00:21
Май прочете само първото изречение. Или просто не проследи за що иде реч.
цитирай
6. boncho - i.n.j.
17.10.2006 07:47
продължавай в същия дух +++
и добре дошъл :)))
цитирай
7. boncho - i.n.j.
17.10.2006 07:48
продължавай в същия дух +++
и добре дошъл :)))
цитирай
8. mediv - Относно певците
17.10.2006 15:18
Значи е по-правилно според вас да по 5 лева (абе не знам колко са,може и повече да са) за албум,в който 1 единствена песен става за слушане?Още не съм го гледал този филм,а и не смятам ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mediv
Категория: Други
Прочетен: 9720
Постинги: 2
Коментари: 8
Гласове: 15
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930